zondag 24 juni 2012

Zomaar een kaartje

Ik wil jullie graag een kaart laten zien die ik gemaakt heb n.a.v. de challenge bij:scrap cards challengeblog . Een gemakkelijk sketch vind ik. Ik heb opnieuw papier gebruikt van Maja Design en wel uit de vintage summer serie.


Het plaatje wat ik gebruikt heb is van:Gerda's hobbyshop. Zij heeft verschillende velletjes met hele mooie vintageplaatjes. Verder heb ik de kop en schotel en de theepot van Joy crafts gebruikt en de randpons is van Martha Stewart. Hier en daar nog wat stipjes met de perlenpen en wat stickels op de swirl en de bloemen.

Een heel sfeervol geheel wel vind ik zelf.
Dit keer geen tekst zodat hij nog voor verschillende doeleinden gebruikt kan worden.

 Ik ben benieuwd of jullie dit ook weer vinden.

Ik stuur deze kaart in bij:
scrap cards challengeblog - sketch
webshop-anmacreatie - fotoinspiratie

13 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lief plaatje! Ik houd erg van vintage, en zo roze met een kop en schotel issie echt geweldig leuk geworden :)

    Groetjes, Marie-Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een schitterende kaart Joke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook al zo leuk. Zacht van kleur en mooi nostalgisch! Mooi detail de kop en schotel en koffiepot.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldig Joke, mooie zachte kleuren, schitterend papier en hele leuke details!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo zus, , dat zijn inderdaad leuke plaatjes van Gerda's hobbyshop. Mooi geheel geworden in deze zachte kleurtjes en die theepot enbkopje zijn er erg leuk bij zo. Maakt het een mooi geheel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een supermooi kaartje heb je gemaakt; mooi DP en prachtige details. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke,

    wat een mooie kaart! Heel mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Ik was ook eens bij Gerda en inderdaad, wat een boel verschillende knipvellen heeft ze!
    Leuk die theepot en kop en schotel! Origineel en lekker out of the box gedacht!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, leuk!!!
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en leuk plaatje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wát een mooi kaartje!!!!! Heel mooi gedaan en die sketch was idd niet zo moeilijk maar dan moet je er toch maar iets van zien te brouwen nietwaar??? Het is je goed gelukt.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie vintagekaart! Leuk gedaan met die koffiepot erbij...
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart! Dat papier en plaatje, zucht... Helemaal top!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen