maandag 28 januari 2013

3D kaart in het roze

Nog een heel andere kaart deze kaart.  Heb nog verschillende 3d plaatjes liggen en soms is het heerlijk om gewoon lekker op de bank iets te gaan zitten knippen.
Bij nadia hebben ze de opdracht om een kaart te maken in het roze en met een 3D plaatje.


Dit is mijn kaart geworden. Het designpapier is van Pebbles en in de hoek heb ik de borduurmal van Joy gebruikt. Deze heb ik ook geembost en met groene distressinkt bewerkt. Natuurlijk mooi borduurgaren erbij gezocht in verschillende kleuren roze. Natuurlijk ook nog een mooie roze bloem erbij gezocht.  Als laatste met de perlenpen nog roze stipjes erin gedaan en ook in de twee vrije hoeken. Van kant nog een mooie strik gevouwen en daarover heen natuurlijk weer een roze brad.

 
Wat vinden jullie ervan? Soms kun je 3d en een scrapkaart zo best combineren toch? Er zijn nog veel mensen denk ik die zo'n 3d kaart meer waarderen dan een scrapkaart  met heel veel spullen erop. En je wilt toch graag dat degene naar wie je hem stuurt hem mooi vindt toch?

Ben nieuwsgierig naar jullie reacties. Morgen of woensdag kom ik nog bij jullie terug met een echte scrapkaart met heel veel details erop. Ik heb deze vanavond afgemaakt en ga hem morgen bij daglicht even goed op de foto zetten.
Nu lijkt het natuurlijk net of ik niets anders gedaan heb de afgelopen dagen dan kaarten maken dat is niet waar. Ik was even met een stuk of vier kaarten tegelijk bezig. Soms ga ik er een paar tegelijk zitten snijden en daarna iets zitten kleuren of in elkaar zetten, vandaar nu een rijtje kaarten tegelijk.

Met deze roze kaart wil ik meedoen aan de challenge van:
http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl
/http://craftybloggersnetwork.blogspot.nl/2013_01_01_archive.html

17 opmerkingen:

  1. Gave roze kaart met de orchidee!! Prachtig!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Joke, ik vind hem prachtig zo in deze kleuren. Heel stijlvol is die. Helemaal mooi weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Prachtige rose kaart heb je gemaakt..ik ben nu ook aan de 3D..en eigenlijk vind ik dat ook wel weer leuk...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful,lovely image and colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Joke heel mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje, Joke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie chique kaart! Een mooi 3D plaatje en prachtig geborduurd! Ook al doe ik het nooit meer, ik vind 3D altijd een mooi effect hebben. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Joke! En ja hoor, scrap en 3d gaat heel goed samen.
    Ook je voetballer hieronder is superleuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje, bedsankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi en chique kaartje. Mooi ook de hartjesframe!! Heb zelf ook nog 3D plaatjes liggen maar doe er eigenlijk niks meer mee.............

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig geworden zeg! Ik vind juist de combinatie van scrap met 3D of met een borduurtje ....of met allebei...helemaal super. Waarom niet toch???? Ik ben benieuwd naar de volgende kaart......lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautifully created.

    Thank you for joining us at Crafty Bloggers Network this month.
    Claire x
    (DT)

    BeantwoordenVerwijderen