maandag 28 januari 2013

Verjaardagsgroetjes

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik gemaakt heb voor ons neefje Thomas. Hij wordt donderdag 10 jaar.(nog niet laten zien hé Aartje)  Het is een echte voetballer (bij Groen-Wit) vandaar dat ik dit papier gekozen heb. De kleuren van zijn vereniging en van zijn sport. Edwin de voetballer had ik niet (en volgens mij heeft mijn zus hiervan ook al eens een kaart voor hem gemaakt ook nog met hetzelfde papier geloof ik) dus vandaar deze Edwin. De sketch die ik gebruikt heb is van Bij oma Dee. Ik heb net als bij de sketch ook maar eens een rechthoekige kaart gemaakt.





Wat heb ik allemaal gebruikt:
Magnolia stempel
Designpapier van Magnolia
stans van Nellie Snellen
zwart cardstock
plakknoop met stukje touw


Ik blijf het inkleuren van de gezichtjes van de magnolia's lastig vinden. Ook dit keer ben ik daar niet tevreden over. Maar blijven oefenen denk ik en misschien is dit ook wel de reden dat ik niet helemaal weg ben van de magnolia's. Een gezichtje is toch wel heel belangrijk of niet. Dat moet eigenlijk iets uitstralen.

Ik heb verschillende stukken doorgestikt met de naaimachine. Zowel met de stiksteek als met de zigzagsteek. Ook wel weer eens leuk toch? Hoop dat jongens dat leuk vinden, want daar twijfelde ik iets over. Toen ik het aan Jasper onze zoon vroeg zei hij: moet je zelf weten joh, ik vind het best.
Hij vond de kaart leuk geworden dus denk ik dat zijn neefje hem ook wel leuk gaat vinden.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
midweek magnolias
bij oma dee


13 opmerkingen:

  1. Hallo Joke, deze al Thomas zeker leuk vinden om donderdag te krijgen. (Hij heeft net al gevraagd of als Beatrix geen koningin is er niet meer gevlagd wordt op zijn verjaardag!) gaaf hoor in die groene kleuren, dat zal hij erg leuk vinden. Ik hoor het Jasper al zeggen, je moet ook niet zulke lastige vragen aan hem stellen (lekker puberen...)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze stoere Edwin en de diverse steekjes maken er echt een super verjaardagskaart van Joke dus Thomas zal er blij mee zijn!
    Waarmee kleur je Joke en hoe ga je te werk met het gezichtje??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere verjaardagskaart! Tof dat je meedoet met de uitdaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    wat een leuke kaart voor Thomas! Hij zal hem geweldig vinden, vast en zeker. En zo leuk om te zien dat er zoveel verschillende kaarten met 1 sketch gemaakt worden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met mooi papier.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart en agve jongenskaart, Toppie hoor!
    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke stoere kaart heb je voor Thomas gemaakt Joke, die gaat hij zeker leuk vinden. Ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk stoer kaartje en die zigzag maakt het helemaal af !! super kaartje.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A wonderful male card, sweet Edwin and lovely design. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeps, hier ook een "niet" Magnolia fan...mag ik dat zeggen?!
    Toch is je kaart super leuk en stoer. Leuk uitgewerkt de schets! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke stoere kaart! Gezellig dat je meedoet met schets uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen