maandag 30 juni 2014

Tijd voor een feestje

Vanavond wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik voor een neefje heb gemaakt. Hij is half augustus pas jarig maar we zijn in augustus op vakantie en nu is het toch weer om lekker binnen te zitten freubelen. Ik heb de kaart gemaakt n.a.v de sketch bij het; NKU


 
 
Ik ben begonnen met een creme kaart met daarop warm rood linnenpapier van de Action. Hierop verschillende materialen van Studio Light; het papier, het plaatje en de labeltjes. Naast het plaatje de Big Ben van MD die ik kreeg op Moederdag van mijn kinderen. De stempeltjes bovenin zijn ook van MD en de gears zijn volgens mij van Joy. Ik heb deze gears bewerkt met frantage wat je op het moment zoveel ziet. Maar jongens dat valt nog niet helemaal mee hoor om dat mooi te krijgen. Eerst natuurlijk met versamarkt erop en toen het poeder maar dat vloog nog over mijn hele aanrecht hoor. Moet nog wat meer oefenen geloof ik. Ik heb trouwens twee kleuren frantage gebruikt, silver en shabby blue. Het geeft wel een super effect niet?
 
 
De tekststempel heb ik zelf met de computer gemaakt.
De sterren hieronder kwam ik nog tegen in mijn bakje wat ik van Aartje heb gekregen en heb dus weer geen idee waarvan ze zijn.
 

 
Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een engelse tekst gestempeld. Dat hoort natuurlijk helemaal bij zo'n engelse kaart of niet en op de voorkant had ik er geen plaats meer voor. Maar ja, als je een kaart koopt staat er ook vaak een tekst aan de binnenkant toch?
 
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
 


13 opmerkingen:

  1. Een superleuke jongenskaart! Je kunt het maar alvast af hebben liggen.
    Bij frantage verhit ik het aan de onderkant. Dan "waait" het er niet vanaf.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superkaartje
    ik vind hem erg mooi twijfel nog steeds of ik de gears van JOY zal aanschaffen maar zie er steeds zulke leuke kaarten mee zoals deze van jou.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Joke.
    Heel leuk bedacht, zeker ook zo met de sketch.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hel mooi stoer kaartje, als ik radartjes of houten ellementjes met frantage bewerk, doe ik eerst goed versamark, en dan frantage erop, losse frantage even eraf laten vallen en dan verhitten, op plaatjes vanaf de onderkant zoals Tineke al zei, succes met oefenen. Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauww wat een super kaart en mooi verdeling erin en die sterren zijn er stoer bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaart. Leuk plaatje en de Big Ben er naast is helemaal super. Mooi afgewerkt verder.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend leuk kaartje is dit weer. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,
    Wat een prachtige kaart , mooie combinatie van papier, plaatje en stansjes, mooi de gears bewerkt met embossingpoeder en ik..doe het altijd op de bovenkant, bij mij werkt het echt niet aan de onderkant, het is wel heel leuk spul,
    liefs Ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met leuke details. De tandwielen zijn ook erg leuk erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Joke. Leuk al die details die je erop hebt verwerkt.
    Leuk dat je weer meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superkaart Joke, leuk met al die spulletjes die zo goed bij elkaar passen, plaatje en stansen passen perfect bij elkaar.
    Lekker dat stuntelen met frantage.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele STOERE kaart Joke zo met die zilverkleurige tandwielen.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen