woensdag 3 september 2014

Knuffel

Ik zie dat ik weer verschillende nieuwe volgers erbij heb. Welkom op mijn blog en ik hoop jullie mooie en leuke kaarten te laten zien.

Vandaag wil ik jullie eens een kinderkaart laten zien. Een kaart met een heel lief konijntje erop. Dit is weer een plaatje van Gerda's Hobbyshop. Ik ben begonnen met cremekleurig cardstock met daarop bruin cardstock. Het designpapier is van Studio Light. Het plaatje zit op een mal van Joy 6002/0146.
 

 
Omdat ik geen ander passend designpapier had heb ik mijn embossingfolder maar weer eens gepakt. Eigenlijk doe ik dit veel te weinig. Achter de embossingfolder zit ook nog een randmal van Joy en wel 6002/0357.
 
Als versiering nog een grote bloem van papermania erop met daarin een stuk touw en een plakparel. Hieronder een aantal swirls en bovenin de hoek nog een mooie strik.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij:
 
 
 
 
 
 


15 opmerkingen:

  1. Ah wat een schattig kaartje Joke! Het is een lieffie, dat knuffelkonijntje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een schatje. Deze kan ook goed als babykaartje denk ik. Heel mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joke,
    Jij hebt ook een schitterende kaart gemaakt! Die mallen van Joy zijn ook zo prachtig. Heel leuk dat je een keer een konijntje hebt gekozen! Ik vergeet de embossing folders ook te gebruiken..terwijl het zo mooi staat. En antwoord op je vraag, ja het snow paper met de mooie glitters is van MD en net zo groot als de papier blokjes.
    Lieve groetjes van Gerie


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Enig plaatje heb je gebruikt. Ik vind het meer een beterschapskaart dan een verjaardagskaart als het voor een kind is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatje ! geslaagd hoor ! mooi, kan voor vele doeleinden
    grjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een ontzettend lief en mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke profielfoto heb je, je kaartje is een schatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er prachtig uit. Leuk platje er voor gebruikt ook. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje. Schattig beertje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd !
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje, succes met je deename aan onze challenge bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joke,

    Wat een schattige kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge van het HH-blog. Succes met winnen!!

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen