woensdag 9 december 2015

Snow

Vandaag laat ik jullie een winters kaartje zien. Het ziet er nog helemaal niet naar uit dat we sneeuw krijgen maar hier dan toch maar een kaartje met een echt winters plaatje van Nellie Snellen dat ik al weer twee jaar in de kast heb liggen. Op deze kaart kon ik ook gelijk mijn nieuwe stansen gebruiken die ik met Sinterklaas gekregen heb.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja "coffee in the Arbour". De sketch die ik gebruikte is van Noor en zo




Verder heb ik gebruikt:
Bomen van MD
Handschoenen van Joy
Slee van Joy
Letters van kurk Xenos
Liquid appliqé
Organza lint
Kreukellint

Deze kaart wil ik laten meedoen bij:
Noor en zo
KIC
/crafting musketeer

Ik kom van de week nog een keer met deze sketch maar dan weer heel anders en geen winterkaart.

Fijne dag allemaal vandaag.











9 opmerkingen:

  1. wat een mooie winterse kaart! Je zou er zin in krijgen! dankjewel voor je deelname aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke,
    mooi winters tafereeltje heb je gemaakt, wat een leuk plaatje, mooi papier en gaaf met al die leuke stansjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nieuwe stansjes zijn heel erg leuk, die wil ik wel een keertje van je lenen. Mooie kaart geworden in die bruintinten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in deze aardetinten Joke!! Meer winter dan bij ons in ieder geval, 't is gewoon te warm voor een winterjas!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke. Wat een prachtige kaart leuk gemaakt met al deze mallen, daardoor leuke details die zo mooi bij het plaatje passen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je gekregen stansjes mooi gebruikt, is een hele mooie winterkaart geworden.Je poezenkaart was ook heel leuk, weer eens wat anders.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je je gekregen stansjes mooi gebruikt, is een hele mooie winterkaart geworden.Je poezenkaart was ook heel leuk, weer eens wat anders.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stunning card Thank you for joining us at Crafting Musketeers xx
    Paula Dt x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart in al die bruin tinten.
    Leuk met al die winterse dingetjes. De slee en de wantjes.
    Leuk dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen