woensdag 1 februari 2017

10x10 kaartjes

Ik zag al verschillende leuke kaartjes voorbij komen voor de opdracht bij De Egel. Twee 10x10 kaartjes die bij elkaar passen. Nou dat was voor mij best een heel erg lastige opdracht en ik ben ook niet echt tevreden geloof ik. Ik heb voor deze opdracht mijn vellen van Studio Light opgezocht en ben gaan zoeken naar plaatjes die echt leuk bij elkaar passen. Omdat ook Valentijn er aan komt gebruikte ik twee "Love" plaatjes.


Ik begon met witte 10x10 kaartje en daarop een vel roze papier uit een blokje van Studio Light "home and happiness". Daarop in het bruin een mooi bewerkt deel. Zowel het roze als het bruin zijn gestanst met de mal van Noor 6002/0480. Hierop de plaatjes in 3D.



Met deze kaartjes wil ik meedoen bij:

14 opmerkingen:

  1. Nou niet te zien dat je dit een lastige opdracht vond Joke. Ik vind ze alle 2 prachtig. Mooie mal heb je hiervoor gebruikt. En nog bedankt voor je leuke berichtje net op mijn kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze lief Joke jouw "lastige kaartjes". Ik vind ze heel mooi geworden en je hebt een prima invulling gegeven aan onze duo-challenge bij De Egel.
    Dank je wel dat je meedoet.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn beide schitterend
    Mooi met de bewerkte achtergrond
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi Joke, die achtergrond is heel erg geschikt, ik heb daar eerst ook nog over gedacht, maar ja, de keuze van mijn plaatjes kwamen niet goed uit, die van jou wel, leuk gedaan, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi dat bewerkte deel zeg ! Je hebt erg mooie en elegante kaartjes ermee gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,
    ik vind ze echt heel mooi geworden, leuke stansen heb je gebruikt en de plaatjes zijn erg leuk
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic!! Thanks so much for playing in our ‘HEARTS’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi zijn deze 2 kleine kaartjes Joke...zo mooi met die leuke vierkante stans en de leuke accentjes maken het echt af...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt. Mooie mal heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Heel erg goed gelukt,
    erg mooie kaartjes ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Januari 26' Challenge bij De Egel !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk zijn deze leuke kleine kaartjes.
    Een hele leuke mal heb je hiervoor gebruikt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind ze juist heel erg mooi, prachtige mal en de plaatjes passen er perfect op. Ook je kleurgebruik is mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk setje kaarten, die kun je makkelijk voor allerlei gelegenheden gebruiken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen