vrijdag 13 juli 2018

sterkte

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik gemaakt heb nav de sketch bij cheerful sketches challenge. Ik heb er maar een Sterkte kaartje van gemaakt van die heb je nogal eens nodig. Laatst kocht ik in de aanbieding bij Gerda dit mooie Maja papier en ik vond er dit plaatje bij wat er precies bij past. Het leuke takje in de hoek leende ik van Aartje en de rand horizontaal onder het plaatje komt van Ali.




Ik heb een nieuwe computer en ik weet even niet waar ik het fotobewerkingsprogramma kan vinden wat ik op mijn vorige computer had. Sorry ik kan hem dus niet bijsnijden. Heb hier niet echt handig in dus maar eens aan mijn dochter vragen of die weet ik hoe dat er weer opkrijg.


4 opmerkingen:

  1. Hele mooie sterkte kaart.
    Misschien kan je photofilter gebruiken of foto's verkleinen.nl.
    Succes!
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje heb je met de sketch gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is echt heel mooi geworden Joke. Prachtig gecombineerd qua kleur.
    Ik gebruik om bij te snijden ribbet.com dat werkt wel handig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, Joke, en heel mooi van kleur.
    Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen