vrijdag 4 februari 2011

Boekenlegger van Alinda

Hallo,
Ik ben Alinda ten Voorde. Mijn moeder vertelde over deze challenge. Ik was gelijk helemaal enthousiast en zij dat ze mee moest doen. Maar zelf leek het mij ook erg leuk om hier aan mee te doen. Daarom mocht ik van mijn moeder meedoen via haar blog. Meestal heb ik niet heel veel tijd om te scrappen. Maar dit weekend  had ik gelukkig bijna geen huiswerk dus heb ik nog snel een boekenlegger gemaakt voordat het ingeleverd moest worden. Ik vind hem zelf erg goed gelukt. Ik ga hem zeker gelijk gebruiken. Ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie willen achterlaten.
Ik wil meedoen aan de challenge van:
http://nederlands-magnolia-challengesblog.blogspot.com/

Groetjes Alinda.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Alinda, Hij is prachtig. Leuk dat je mee doet aan een challenge. Ik zal voor je duimen dat je wint.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de boekelegger erg mooi geworden...en de kleuren zijn helemaal top!
    Fijn weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi alinda,
    ik vind je boekenlegger erg mooi, gave kleuren, toppie.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi geworden. bedankt voor je deelname.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi alinda
    schitterende boekenlegger heb je gemaakt zeg
    erg leuk
    bedankt voor je deelname op het nl magnolia challengesblog
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Alinda,

    Wat een prachtige boekenlegger. Heel veel succes met de challenge.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Alinda, Wat een schitterende boekenlegger heb je gemaakt.Mooie kleuren en een lief stempeltje!
    Suc6 met de challenge.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je boekenlegger is hartstikke leuk geworden, succes met de challenge.Leuke blog hebben jullie kom nog weleens buurten!

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen