maandag 21 februari 2011

VOOR DE ALLERLIEFSTE

Dit weekend echt in de weer geweest met het Marianne Design papier. Dit papier kreeg ik trouwens van mijn zusje die dit papier had gewonnen. (echt lief hé). Zo delen we nogal eens iets.
Ik heb voor deze kaart eens een oude stempel uit de kast gepakt en wel één van Penny Black. Deze stempeltjes blijven erg grappig vind ik. De kaart heb ik verder heel simpel gelaten. Een paar knoopjes, een simpele bloem en een leuke tekst en zie daar... weer een leuke kaart. Ik wil ook met deze kaart meedoen aan een challenge en wel van:
-http://hobbystempels.blogspot.com/

3 opmerkingen:

  1. Wat een scheetje zeg...mooie kleurtjes ook! Wat een geluk heb jij met zo'n lieve zus:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die allerliefste is natuurlijk je lieve zus......
    Grapje, Deze stempel blijft leuk, ik denk dat ik ook nog wel een afdrukje ervan heb liggen.
    Groetjes je "lieve" zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje en een lieve zus. Ze blijven leuk de penny black stempel'.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen