vrijdag 25 februari 2011

KADO DOOSJE VOOR ALINDA

Morgen wordt onze dochter Alinda, waar jullie ook wel eens kaarten en doosje van op mijn blog zien staan 14 jaar. Zij wilde graag geld voor een onderwatercamera en daarom heb ik maar een mooi, schattig doosje voor haar gemaakt. Hierin kan ze dan mooi het geld voor haar camera in bewaren totdat ze genoeg heeft.
Het patroon van dit leuke doosje heb ik uit de hobbykrant. (hierin staan vaak leuke doosje e.d om te maken en het patroon staat er dan ook bij) Het papier is van de mooie serie FIKA van Maja design. Het hart is gemaakt  een Nellie Snellen mal. Ik vond het te vol worden als ik er ook nog een stempel op zou doen dus heb ik die maar achterwege gelaten. Een mooie strik en bloem en natuurlijk een digistempel en zie daar een schattig doosje. Dat geeft toch veel leuker als in een envelop. Nu maar hopen dat zij hem ook mooi vindt en dat ze niet toevallig vanavond nog op mijn blog gaat zitten kijken. Ik ben benieuwd wat jullie van zo'n kado doosje vinden.

3 opmerkingen:

  1. Joke, hij is prachtig, ik denk dat Alinda hem ook leuk zal vinden
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter...alweer 14! Die van mij is net 2...haha!
    En het doosje gaat vast in de smaak vallen, want hij is erg mooi!
    Prettig weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig doosje, mooie details, ik denk dat alinda het doosje met inhoud heel mooi vindt.
    Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen