dinsdag 8 februari 2011

MAGNOLIA KAART

Dit weekend nog weer even lekker aan het kaarten maken geweest. Dit keer weer een easelkaart. Dit is wel erg leuk om te doen. Dit keer ook weer de harten van de mal van Nellie Snellen gebruikt. Ik blijf hem wel erg leuk vinden hoor. Je kunt er zoveel leuke dingen meedoen. Dit keer heb ik een magnolia stempel gebruikt van de nieuwe serie. Ik vind ze toch zoooo lief hé. Deze kaart heb ik weer ingekleurd met mijn Derwents en ik heb weer het mooie papier gebruikt van Basic Grey. Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
- http://dotties-wonderful-world.blogspot.com/2011/02/valentine-challenge.html
-http://basicgreychallenges.blogspot.com/2011/02/all-heart.html
-http://nederlands-magnolia-challengesblog.blogspot.com/

9 opmerkingen:

  1. wat een mooie easel kaart heb je gemaakt Joke...ik ben ook helemaal weg van de nieuwste Magnolia's:-)
    Groetjes...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooooooh hij is wel mooi geworden. Wel leuk om een kaart met harten eens niet in rood of roze te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je easelkaart is prachtig, mooie kleuren en een lief magnoliaatje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart, mooie kleuren, en gaaf model.
    succes met de challenges.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje joke
    erg leuk gedaan
    bedankt voor je deelname op het nl magnolia challengesblog
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuke kaart,mooie kleuren.
    Bedankt dat je mee doet aan ons nederlands magnolia challenge blog.
    Gr Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje. Heel leuk. Bedankt voor je deelname op het nl magnolia challenge blog.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt hoor

    bedankt voor je deelname bij Nederlands magnolia challenge blog

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen