woensdag 23 februari 2011

Kaart van Alinda

Hallo,
Ik ben Alinda. Ik mag weer gebruik maken van mijn moeders blog. Dank u wel mama. Nu ik vakantie heb heb ik lekker tijd om te frobelen. Dus hier is weer een creatie van mij. Ik ben met de aquamarkers aan de slag geweest. Ik vind dat deze keer het erg goed gelukt is om verschillende effecten in de stempel te krijgen. De stempel is van Nellie Snellen. Ik heb gebruik gemaakt van verschillende restjes papier. De digistempel kon je op iemands blog gratis downloaden. Ik weet niet meer bij wie.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten.
Met deze creatie wil ik meedoen met de challenge van:
http://doubledutchchallenges.blogspot.com/
Groetjes Alinda.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Alinda, hij is echt super geworden. Mooi gekleurd en mooi papier bij elkaar gezocht. Super geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Alinda,

    Wat een schitterende kaart! En wat een lief stempeltje. Heel erg mooi.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Alinda, Jij bent goed met de aquamarkers!! Ik ben nog niet zo heel erg goed ermee! Maar het is echt een hele mooie Kaart.

    -xxxxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, en wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd! Super hoor.
    Fijne vakantie verder.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi ingekleurd hoor met de aquqmarkers... Mooie kaart heb je er van gemaakt Alinda!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje Alinda, leuk dat je meedoet met de Double Dutch challenge!

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen