maandag 8 december 2014

50 jaar getrouwd

Vandaag geen kerst of winterkaart maar een mooie kaart in het roze voor een echtpaar dat bij mij op koor zit en deze week 50 jaar getrouwd is. Dat is natuurlijk een hele goede reden om een mooie kaart voor te maken. Ik heb de sketch gebruikt van cheerful sketches. Het plaatje is weer van Syta van Gelderen.

 
Het papier wat ik heb gebruikt is van Nellie Snellen en het hartje met daarin 50 ook. De stempel en de mal met gefeliciteerd zijn beiden van MD. Ook het kleine hoekje onder de bloementoef is van MD en hoort bij de grote mal van Anja van Laar.


 
Natuurlijk een mooie bloementoef gemaakt met verschillende bloemen en wat meeldraden. Onder het plaatje zit nog een mooi stukje kant.
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
 
 
Nog een hele fijne dag allemaal en iedereen die telkens een reactie op mijn kaarten achterlaat wil ik hierbij eens heel hartelijk bedanken.

lieve groetjes Joke

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joke,
    Je hebt een prachtige felicitatiekaart gemaakt, mooi geheel in 't rose en super de bloementoef,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Joke! Ik ben trouwens benieuwd op welk koor je zit. COV Putten?
    Hoor het graag van je.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie romatische kaart Joke, leuk plaatje is dit ook. Heb zelf ook net een kaart gemaakt met zo'n roze bloemenplaatje. Zal ik nog even op mijn blog zetten binnenkort.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches!
    Dank je wel voor het meedoen!

    Liefs,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook superleuk Joke.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches ... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart. Mooie kleurtjes.
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en wat een leuke kleur (mijn lievelings- kleur ;) ). Bedankt voor het meedoen bij het cheerful skecthes challenge.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen