maandag 15 december 2014

B-day

Ik wil jullie vandaag nog zo'n klein rond kaartje laten zien. Nu ik hier eenmaal mee bezig ben vind ik het eigenlijk heel leuk. Een verjaardagskaartje voor de voorraad. Bij het WLVC blog hebben ze de opdracht om een plaatje van een kind met een dier te maken. Nu kwam ik dit leuke plaatje van Nellie Snellen nog weer tegen tussen mijn plaatjes dus dacht ik hier ga ik even mee aan de slag.
 
 
Ik gebruikte weer het papier van Authentique, kraft en glanzend linnen papier. Het schattige kereltje zit in een mal van Joy. Onder de afbeelding de filmstrip gedaan van Joy, en aan de andere kant wat jute lint met daarop een resin flower.
 
Op de stukje die uit de filmstrip vielen heb ik met plakletters "B DAY" geplakt en deze op de rand van de kaart geplakt. Bovenin nog een stukje touw gestrikt.
 
 
Een vrij simpele kaart maar heel lief toch?
 
ik wil met deze kaart meedoen bij:
 


10 opmerkingen:

  1. Klein maar fijn...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke,
    wat een leuk idee,om de restjes uit de filmstrip te gebruiken, hele mooie kaart heb je gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mooi Joke!
    Het plaatje heb ik zelf ook gebruikt maar dan in kleur en hij steelt echt de show he?
    Die papiertjes van Authentique lenen zich hier prachtig voor!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Joke. Het geeft toch altijd een leuk effect, dat ronde!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief is dit....echt heel schattig zo'n rond kaartje....en wat een geweldig idee nou toch weer om die stukjes uit de filmstrip zo te gebruiken....heeel slim van jou.Fijn dat je meedoet aan de challenge van WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super schattig kaartje heb je weer gemaakt Joke. Vertederend om te zien hoe dat kereltje zijn hondje vasthoud hè.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met een schattig plaatje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi en subtiel!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen