vrijdag 19 december 2014

Brrr...let it snow

Ik zag bij het KIC een leuke challenge met een sketch en de opdracht winter waar ik nog graag aan mee wilde doen. Ik heb met deze sketch maar gelijk twee kaartjes gemaakt. Beide met hetzelfde papier van Maja Design maar op een andere manier opgeplakt. Gecombineerd met kraft en blauw cardstock.
 

 
Dit leuke stempeltje van MD kreeg ik van sinterklaas. Lekker nostalgisch dit kleine kereltje op zijn sleetje. De ijskristal op het bovenste kaartje en de boom op het onderste kaartje zijn beiden ook van MD. Het vogelhuisje kreeg ik van iemand maar weet zo even niet waar hij van is.
Verder heb ik gebruikt: gesso, frantage, liquid appliqé, pareltjes, een houten labeltje en twine.
 
 
 
Ik wil met deze kaartjes dus meedoen bij;
 
Iedereen een heel fijn weekend.
 
Joke
 
 
 
 
 
 


13 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk Joke, echt een winters gevoel geven ze. Ik vind de eerste het leukst.
    Ik ben eerst mijn hobbykamer aan het opruimen ( lees uitmesten) en dan ga ik ook weer lekker aan de slag.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke wat leuke kaarten.. Deze stempel is prachtig. Mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat mooi Joke,fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke
    Wat een prachtige kaart met dit lieve stempeltje.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Addicted to Stamps,
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,
    je hebt 2 hele mooie kaartjes gemaakt, leuk stempel heb je gebruikt en het papier en de afwerking zijn top!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide kaartjes zijn prachtig! Zo leuk met deze stempel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Wat een leuk winters kaartje. Heel mooi. Tof dat je meedoet met KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke,
    Wat een leuk Sinterklaas cadeautje heb je gehad!
    Ik vind het ook een gaaf stempeltje.
    Je hebt er mooie uitwerkingen van gemaakt met onze sketch.
    Dankjewel voor je deelname op het KICblog.
    Groetjes, Linda DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joke,

    wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt,
    Leuk ook dat je mee doet met de challenge van Creashop Duymelot en ik wens je dan ook veel succes, fijne dagen en een goed, gezond en creatief 2015,

    groetjes en creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje. Bedankt voor het meedoen bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful scene. Thanks for joining us this month at Craft A Scene.

    Sue xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart!.
    de sketch is ook zo leuk, nietwaar?
    leuk dat je weer meedoet met de challenge van craft a scene. helaas deze maand voor het laatst.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen