maandag 8 december 2014

Suprises

Nog maar even een klein berichtje. Zaterdagavond hadden we met de familie een hele gezellige sinterklaasavond. Nu had ik voor de suprises een aantal dingen overgenomen van Tineke en zij vroeg me: "zet je ze ook nog even op je blog" dus bij deze.
 
 
Mijn man had Anne van mijn zus Aartje en zij bakt en kookt graag en vroeg dus van die kleine pannetjes en een kookboek. Toen ik dit idee bij Tineke zag dacht ik gelijk aan zijn suprise. Nu had ik zelf  die ovenhandschoen, pannenlappen en lepels niet dus mailde ik Tineke of zij er een aantal voor mij wilde stansen. Mijn man maakte er een soort oven bij en zie daar ....een leuke suprise. Tineke nogmaals dank hiervoor.
 
Zelf had ik Thomas van Aartje en ook hij kreeg een suprise die ik bij Tineke al eens langs had zien komen. Van die leuke voetbalschoenen want hij is een echt voetballertje. Wat lekkers in de schoenen gestopt en een leuke Donald Duckpocket eronder geplakt.
 
Verder maakte ik ook nog maar een controller van de Xbox na want op de computerspelletjes spelen doet hij natuurlijk ook graag.
 
Leuk toch?


6 opmerkingen:

  1. Leuke surprises zijn dat Joke

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Joke! Ziet er super uit. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad weer een heel geslaagde sinterklaas met prachtige surprises. Ik dacht al waar heb je die leuke stansen op de surprise van Anne vandaag, maar nu weet ik het.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een leuke surprises hebben jij en je man gemaakt! Fijn dat het allemaal lukte. En graag gedaan hoor!
    Dit is toch het leuke van blogs dat je bij elkaar inspiratie opdoet.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen