zaterdag 27 december 2014

Hoera

Vandaag nog een tweede kaartje om te laten zien. Ik heb hem vanmiddag even lekker zitten maken. Er was niemand thuis en ik had vanmorgen mijn kamer al gedaan en de was hing aan de waslijn dus even lekker tijd voor mezelf. Ik had een leuke sketch gezien bij Creaïne die ik nog wilde proberen alleen wist ik niet welk plaatje ik ervoor zou gebruiken. Toen kwam ik dit plaatje met de schaatsen tegen (hoe toepasselijk, buiten sneeuwt het) en die moest het worden.
 
 
Ik heb hem vrij simpel gehouden gewoon omdat ik dit mooi vond bij deze sketch en het papier. Ook is het wel eens handig een kaart in huis te hebben waar niet teveel poespas opzit.
 
 
Wat heb ik allemaal gebruikt:
- papier van Authentique
- Hoera mal van Joy
- mal van Nellie Snellen onder het plaatje
- zwart en creme cardstock
- snowpaper van MD
- wat bloemen
- takje van Tattered lace
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
 
 
 
 
 


15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winterse kaart........super......gezellig dat je ook meedoet met de challenge op mijn blog. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige winterse kaart Joke! Hier sneeuwt het ook al de hele dag. Het mag van mij warm water gaan regenen...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk winters kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joke,
    hier is geen sneeuwvlokje te zien...wat heb je een leuke, winterse kaart gemaakt, leuk plaatje, mooi papier en sketch,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, heel sfeervol in deze kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk winters kaartje, Joke.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,
    ik vind hem prachtig. Groot gelijk dat je er niet te veel op hebt gedaan. Soms is het papier bij elkaar al zo mooi dat de kaart niet veel eer nodig heeft!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo , wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt Joke, ik vind dat alles prachtig uitkomt zo.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie, stijlvolle kaart
    fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi geworden Joke, leuke sketch en ook erg mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww Joke, wat een toppertje! Dank je wel voor je deelname aan onze Duymelot wedstrijd december! Succes en hopelijk tot een volgende keer! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart, Joke.
    Fijne jaarwisseling.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart is het geworden, leuk dat j mee doet met de challenge op het Craftliners blog.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen