zaterdag 27 december 2014

70 jaar

Twee weken geleden vroeg de buurvrouw mij of ik twee kaarten wilde maken voor een jarige tweeling van 70 jaar. Een leuke opdracht en het werden twee heel verschillende kaarten. Hier ééntje ervan. Omdat de verjaardag in de winter valt heb ik er maar een winterse kaart van gemaakt. Maar omdat het ook wel om een deftige dame ging heb ik de pumps van MD er ook opgedaan.
 
 
Ik gebruikte het mooie roze winterpapier van Maja Design en een plaatje van Pion. Ik heb het roze gecombineerd met kraft om het niet te zoet te laten worden.
 
 
Verder gebruikte ik:
doily
plakparels
parelstekers
verschillende bloemen
crispy lint
meeldraden
mal van Joy
quickutz alfabet
schoentjes van MD
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
 
 
 


12 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje heb je ervan gemaakt. Schitterend. Ik hou wel van dit soort kleurtjes, lekker soft.
    Al denk ik wel dat die bejaarde dames niet meet op zulke hakken lopen, of zijn deze nog heel kwiek. (Lol)
    Groetjes, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden Joke, die schoentjes passen er prima bij.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi,romantisch kaartje, leuk het crispylint en de pumps..mooi gemaakt!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Joke.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, in heerlijke zoete kleurtjes...
    Mooie details heb je gebruikt, ook voor de bingo!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, echt toppie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Joke. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat bijzonder zeg.. een 70 jarige tweeling! Ik denk dat de jarige erg blij was met deze mooie vintage kaart.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij het Cards& Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eindelijk weer wat tijd om de deelnemers aan de challenge van WLVC af te gaan en hier kom ik uit bij een schattig kaartje.....lief roze en prachtig gedaan. Wat leuk voor een 70-jarige tweeling zeg...dat kom je ook niet iedere dag tegen...supers!
    Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en we zien je graag terug bij WLVC. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met die prachtige lichte kleurtjes.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen